Uluslararası Pazar Yönetimi

PAZAR ARAŞTIRMASI:

Ürünlerin dünya üzerinde hangi pazarlarda satıldığının belirlenerek, ürün için hedef pazarların bulunması. Bulunan hedef pazarlar için detaylı raporlar hazırlanarak Pazar giriş için gerekli adımların atılmasının sağlanması.

PAZAR TEŞVİK YÖNETİMİ:

Ürün için belirlenen pazarlara ait her türlü teşvik programının takibi ve yönetimi.

PAZAR BULMA / İLETİŞİM:

Belirlenen pazarlar içerisinde spesifik Pazar ve müşterilerin bulunarak iletişim kurulması ve tanıtım faaliyetlerinin yapılması.

ULUSLARARASI KİMLİK YÖNETİMİ:

Şirketlerin ya da markaların uluslararası bir kimliğe sahip olmasını sağlayacak çalışmaların belirlenmesi ve yönetilmesi.

ULUSLARARASI KOORDİNASYON / İLETİŞİM:

Şirketlerin her türlü uluslararası iletişim ve koordinasyon faaliyetleri ile uluslararası organizasyonlarının yapılması ve yönetilmesi.