PAZAR ARAŞTIRMASI:
Ürünlerin dünya üzerinde hangi pazarlarda satıldığının belirlenerek, ürün için hedef pazarların bulunması. Bulunan hedef pazarlar için detaylı raporlar hazırlanarak Pazar giriş için gerekli adımların atılmasının sağlanması.
PAZAR TEŞVİK YÖNETİMİ:
Ürün için belirlenen pazarlara ait her türlü teşvik programının takibi ve yönetimi.
PAZAR BULMA / İLETİŞİM:
Belirlenen pazarlar içerisinde spesifik Pazar ve müşterilerin bulunarak iletişim kurulması ve tanıtım faaliyetlerinin yapılması.
ULUSLARARASI KİMLİK YÖNETİMİ:
Şirketlerin ya da markaların uluslararası bir kimliğe sahip olmasını sağlayacak çalışmaların belirlenmesi ve yönetilmesi.
ULUSLARARASI KOORDİNASYON / İLETİŞİM:
Şirketlerin her türlü uluslararası iletişim ve koordinasyon faaliyetleri ile uluslararası organizasyonlarının yapılması ve yönetilmesi.

